Aktsiaselts Tallinna Linnatransport uuendab lõppjaamad ja parandab sõidukijuhtide töötingimusi
Järgmise viie kuni seitsme aasta jooksul uuendatakse järk-järgult kokku 34 lõppjaama.
Lõppjaamade uuendamine on oluline samm TLT töötajate töötingimuste parandamises ja sõidukijuhi ameti väärtustamises. Uus lõppjaamade kontseptsioon hõlmab hoonete väliseid rekonstrueerimistöid kui ka kaasaegsete puhke- ja töötingimuste loomist siseruumides. Uuendatud lõppjaamades paranevad oluliselt töötajate puhkeruumid ja mugavused, mis omakorda aitab kaasa bussijuhtide värbamisele ning töökeskkonna kvaliteedi paranemisele.
„Lõppjaamad on meie töötajate jaoks olulised kohad, sest just seal puhkavad ja valmistuvad nad oma järgmiseks töövahetuseks,“ ütles TLT juhatuse liige Kaido Padar. „Viisime läbi töötajate rahulolu-uuringu, mis näitas selgelt, et lisaks konkurentsivõimelisele töötasule ja töövahenditele on töötajate jaoks oluline ka töökeskkond. Oleme TLT-s seadnud prioriteediks pakkuda oma töötajatele konkurentsivõimelist palka ning oleme selle lubaduse eest igal aastal kindlalt seisnud. Viimastel aastatel oleme oluliselt uuendanud oma sõidukiparki ning nüüd keskendume sihipäraselt ka lõppjaamadele,“ lisas Padar.
Esimesed uuendused viiakse ellu juba järgmise aasta alguseks. Viimased välitööd on jäänud Tondi lõppjaamas, täielikul renoveerimisel on Väike-Õismäe lõppjaam ja renoveerimisel on Kadaka tee peamajas asuvad puhkeruumid. Esimest kahte lõppjaama iseloomustab suur igapäevane koormus, näiteks Väike-Õismäed läbib päevas 181 sõidukijuhti ja tipptunnil viibib seal korraga kuni 60 inimest. Kokku puudutab uuendus 1500 sõidukijuhti.
Projekt aitab tugevdada TLT brändi ja kuvandit kui vastutustundlikku ja kaasaegset teenusepakkujat. Uuendatavad lõppjaamad eristuvad tulevikus selgelt oma kaasaegse sisustuse ja TLT brändi visuaalse identiteedi poolest, andes sõidukijuhtidele võimaluse töötada mugavamates ja motiveerivamates tingimustes.