Veebilehel oli inimestel ka endil võimalik kaasa rääkida ning jagada teistega oma kogemusi kasutatud auto ostmise või muu sellega seonduva kohta, teatas Tarbijakaitseamet BNS-ile.
Lisaks veebilehele valmis kampaania jaoks ka mitu YouTube’i videoklippi. Kõige populaarsemaks osutus klipp sellest, millist müügitaktikat kasutatud autode müüjad kasutada võivad, et ostja autosse nii-öelda armuma panna. Selle klipi eesti- ja venekeelset versiooni on kokku vaadatud 11 474 korral. Teiseks huvitas inimesi videoklipp, kus näidatakse, kust ja mida vaadata autole taustakontrolli tehes. Seda on praeguseks kokku vaadatud 5755 korda.
Kolme ameti teavituskampaania „Kasutatud auto osta targalt!“ lõppes laupäeval. Kuu aega kestnud kampaania käigus jagasid ametid nii tarbijatele kui ettevõtjatele hulgaliselt infot selle kohta, kuidas kasutatud autot targalt osta ja müüa, et suurendada nii ostjate kui müüjate teadlikkust oma õigustest ja kohustustest.
Tarbijakaitseameti eri kanalites korraldatud küsitlusest selgus, et 60 protsenti tarbijatest on kasutatud autot ostes kontrollinud selle tausta, 23 protsenti on seda teinud aga ainult osaliselt. 17 protsenti vastanutest ei ole kasutatud autot ostes selle kohta midagi uurinud.
Tarbijakaitseamet, Maksu- ja Tolliamet ning Maanteeamet panevad inimestele südamele, et enne ostu sooritamist tuleb kindlasti kontrollida auto ajalugu nii palju kui võimalik, et vältida hilisemaid probleeme. Kuigi praegune kampaania saab lõpu, jagavad ametid kasutatud autode teemalist infot ka edaspidi ning jätkavad kindlasti ka kontrolloste.