Sihtasutuse juhatuse liikme Merike Langi sõnul on uues logos ühinenud nii minevik kui ka tänapäev ja kindel suund tulevikku. „See kannab endas kõigi meie jaoks olulisi sõnumeid: tugineme traditsioonidele ja väärtustame kultuuripärandit, muutes neid kaasaegsele inimesele mõistetavaks ning kasutades seejuures moodsaid lahendusi ja kaasaegset tehnikat,“ ütles Lang.
„Sihtasutuse moodustamisel tekkis vajadus uue sümboolika järgi, mis sobiks nii muuseumile, kui ka endisele Ennistuskojale Kanut, mis tegeleb kultuuripärandi ennistamise ja säilitamisega. Ka muuseumile oli majakesega logo kitsaks jäänud, oleme juba ammu palju rohkemat kui arhitektuurimuuseum,“ märkis Lang.
Uue logo loomiseks korraldas sihtasutus loovagentuuridele konkursi, mille käigus esitati seitse logokavandit. Valitud kavand saavutas ülekaaluka poolehoiu kogu sihtasutuse töötajate seas. Peale põhilogo tulevad kasutusele sihtasutuse viie üksuse erilogod.