Esmaspäevast avati klientide teenindamiseks haigekassa esindused Tallinnas, Tartus, Jõhvis ja Pärnus. Haigekassa klientide ja töötajate tervise kaitseks ning koroonaviiruse leviku piiramiseks minnakse üle eelregistreerimisega teenindamisele.
Haigekassa klienditeeninduse juhi Maris Liitmäe sõnul ei ole vähemtähtis ka klientide aja väärtustamine. „Eelregistreeritud vastuvõtu korral saame enne kohtumist telefoni või kirja teel välja selgitada pöördumise põhjuse. Võimalusel lahendame kliendi küsimuse e-teenuse või telefoni teel ilma, et inimene peaks eraldi esindusse tulema,“ selgitas Liitmäe.
Haigekassasse saab pöörduda klienditelefonil +372 669 6630 või e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Esindustesse kohaletuleku asemel palub haigekassa esmajärjekorras kasutada haigekassa e-teenuseid.
Riigiportaalis www.eesti.ee saab mugavalt kasutada järgmisi haigekassa e-teenuseid: tellida Euroopa ravikindlustuskaarti ja asendussertifikaati; kontrollida õigust hambaravi- ja proteesi hüvitisele ja vaadata limiidi kasutust; saada teavet oma töövõimetuslehtede kohta; kontrollida ja muuta arvelduskonto andmeid; kontrollida oma ravikindlustuse kehtivust ja perearsti andmeid; vaadata oma ravimite ja meditsiiniseadmete retsepte.
Kui riigiportaali teenuste kasutamisel on abi vaja, siis tuleks võtta ühendust haigekassa klienditeenindusega. Haigekassa esindusse vastuvõtu broneerimiseks tuleb endale valida sobiv aeg haigekassa broneeringusüsteemis või helistada klienditelefonile +372 669 6630. Telefoni teel vastatakse esmaspäevast neljapäevani kell 8.30-16.30 ja reedel kell 8.30-14. Broneeringusüsteemis reserveeritakse igale kliendile teenindusaeg 30 minutiks.