Internetikasutajatest 68 protsenti on aasta jooksul veebist ostnud
Internetti kasutavatest naistest tellis internetist 71 protsenti, meestest vastavalt 65 protsenti. E-kaubanduse kasutajate seas suurenes internetist rohkem kui viiel korral tellinute osatähtsus, mis kasvas aastaga 4 protsendipunkti võrra 27 protsendini.
Valdavalt tellisid tooteid või teenuseid Eesti müüjatelt 85 protsenti e-kaubanduse kasutajatest. Viimasel aastal suurenes 5 protsendipunkti võrra väljaspool Euroopa Liitu paiknevatelt, näiteks USA ja Hiina müüjatelt tellimine. 66 protsenti interneti kasutajatest tellisid internetist kindlustuspoliise, 63 protsenti reisi- ja majutusteenuseid ning 58 protsenti ürituste pileteid.
Eesti ettevõtetest soetas tasulisi pilveteenuseid 2018. aastal kolmanik: enimlevinud pilveteenuseks on finants- ja rakendustarkvara, kontoritarkvara, failide säilitamine ja salvestamine ning e-postiteenused. Suurimad tasulise pilveteenuse kasutajad on info- ja sidevaldkonna ettevõtted, kes on ise ka pilveteenuste pakkujad.
16-74-aastaste internetikasutajate osatähtsus tõusis 2018. aastal 89 protsendini, mida on 1 protsendi võrra enam kui aasta tagasi. Kodune internetiühendus oli 91 protsendil leibkondadest, mida on 2 protsenti mullusest enam.
Kodune internetiühendus oli peaaegu kõigil ehk 99 protsendil lastega ning 87 protsendil lasteta leibkondadest. Internetiühenduse liikidest oli kodus valdavalt juhtmega või juhtmevaba internetiühendus, mis oli 89 protsendil internetiühendusega leibkondadest. Mobiilne internet oli aga 81 protsendil leibkondadest.