Mänguväljaku disain
On tavaline, et online kasiinod on mänguväljaku kujundus, mis hoiab asjad lõbusad ja vabad. See kujundus on tahtlik katse juhtida mängijate tähelepanu hasartmängude tõsidusest kõrvale. Online kasiinod kasutavad hasartmängukogemuse lihtsustamiseks multifilmitegelasi, mängulisi trikke ja lihtsaid mängumehhanisme. Lisaks sellele kohtaksid mängijad online-kasiinode kasutamisel ka vilkuvat valgust, neoonmärke ja mängulisi helisid. Need trikid loovad tagasisideahela, mis hoiab mängureid kauem mängimas. Online-kasiinod kasutavad erineval määral neid taktikaid, et hoida mängijad mugavalt ja stimuleeritult. Sageli veedavad mängijad nende peente kujundustaktikate tõttu rohkem aega mängides, kui nad algselt planeerisid.Värvipsühholoogia
Värv mängib inimese psühholoogias olulist rolli. Erinevad värvid mõjutavad meie aju ja võivad mõjutada inimesi sooritama erinevaid tegevusi. Eesti kasiinodes tavaliselt kasutatavad värvid on sinine, punane ja roheline, mis teadaolevalt mõjutavad mängijaid psühholoogiliselt. Mängijad on rohkem altid mängima ja kulutama rohkem kui tavaliselt, kui need värvid puuduvad. Seetõttu on iga Eesti online-kasiinodes kasutatav värv hoolikalt valitud, et luua mängijatele parem kliendikogemus. Heledad ja säravad värvid on eelistatud igavamate ja igavamate värvide ees. Lisaks sellele kasutatakse mängijate võitmisel värve koos välkuvate tuledega, et hoida mängijaid aktiivselt kaasatud.Märgid ja žetoonid
Raha asemel kasutatakse hasartmängude mängimiseks žetoneid ja žetoone, et luua piletite sisse- ja väljamineku süsteem (TITO). Kasiino žetoonid tekitavad mängijates tunde, et nad ei mängi päris rahaga. Raha konverteerimine žetoonideks muudab mängijate valmisolekut kulutada ja panustada mängudes rohkem. Need žetoonid on loodud selleks, et aju ajutiselt hasartmängude mängimise ajal turvalisust trikitada. Sularaha füüsilise kohaloleku eemaldamine muudab mängukeskkonna vähem tõsiseks ja meelelahutuslikumaks. Näide kasiinomängust, mis kasutab seda taktikat, on pokker. Mängijatele antakse pokkerit mängides žetoone, selle asemel et mängida otse raha. See võtab mängijatelt ära raha kasutamise surve.Eripakkumised
Mängijatele antakse boonuseid ja eripakkumisi, et hoida neid erinevate kasiinomängudega seotud. Eesti online-kasiinod pakuvad eripakkumisi, sealhulgas sissemakseboonuseid, tasuta keerutusi, tervitusboonuseid, lojaalsusboonuseid ja sissemakseta boonuseid. Need eripakkumised toimivad katalüsaatorina, mis annab mängijatele vahendid oma võitude suurendamiseks. See taktika mängib mängijate "ahnusega", sundides neid panustama rohkem raha, sest nad tahavad saada boonuseid. Need kampaaniad ja eripakkumised hoiavad mängijaid tagasi ja suurendavad kasiinodes mängitud mängude arvu. See on inimloomus, et haarata tasuta pakkumisi, ja online-kasiinod kasutavad seda ära, et hoida mängijaid kaasatuna.Sotsiaalmeedia turundus
Sotsiaalmeedia on suurim mängijate kogunemine, mis on online-kasiinodele kättesaadav. Atraktiivsed sotsiaalmeedia reklaamid ja kampaaniad meelitavad mängijaid kasiinodesse ja hoiavad neid seal. Mängijate meelitamiseks ja hoidmiseks online-kasiinodes kasutatakse ka muid kanaleid, nagu e-turundus, SEO-optimeerimine ja partneriturundus. Mängijad saavad värskendusi uute mängude kohta sotsiaalmeedias kontrollitud ettevõtte käepidemete kaudu. Samuti saavad nad uuendusi otse oma telefonidesse e-posti teel, mis hoiab nad oma lemmik online-kasiinodele veelgi lähemal. See pidev infovoog Eesti online-kasiinode ja mängijate vahel on veel üks viis, kuidas nad mängijaid mõjutavad.