Sel aastal on Diff Eesti tegevuse kohta tarbijakaitseametile tehtud kokku 18 pöördumist, millest kaheksat on menetlenud tarbijavaidluste komisjon.
Pöördumistest selgub, et tarbijad on sõlminud kauplejaga lepingu akende ja rõduklaaside valmistamiseks ja paigaldamiseks ning teinud ettemaksu. Paraku ei ole paljudel juhtudel tarbijatega sõlmitud lepinguid täidetud ning kaupleja ei ole tagastanud ka ettemaksu, teatas amet pressiteate vahendusel.
Hoolimata kaebustest püüab Diff Eesti täiendavalt läbimüüki suurendada käimasoleva sooduskampaania kaudu.
Tarbijakaitseamet algatas Diff Eesti suhtes haldusmenetluse, juhtides tähelepanu õigusrikkumisele, mis teadaolevate asjaolude põhjal vastab ebaausa kauplemisvõtte koosseisule.
Haldusmenetluses on kauplejat kohustatud edastama ametile infot tarbijanõuete täitmata jätmise põhjuste kohta ja nõutud ülevaadet, mil viisil ja mis ajaks võetud kohustused oma klientide ees täidetakse. Kaupleja pole nõutud tähtajaks, 13. maiks, ametile mingeid selgitusi andnud, mistõttu amet jätkab haldusmenetlusega.
Tarbijakaitseamet soovitab hoiduda tehingutest Diff Eestiga seni, kuni selgitatakse välja täpsemad asjaolud ja tutvutakse ettevõtja selgitustega oma kohustuste mittetäitmise kohta.