"Vastuseks MUPO tänasele pressiteatele kinnitame, et kasutajate turvalisus on Taxifyle kõige olulisem, ning kõnealune litsentseeritud taksojuht enam Taxify vahendusel tellimusi ei saa. Lisaks karmistab Taxify litsentseeritud taksojuhtide taustakontrolli, et viia see samale tasemele kokkuleppeveo juhtidega," kirjutas Taxify pressiteates.
"Juhtide taustakontrolli puhul ollakse täna eriti hoolsad kokkuleppevedajate suhtes, kus lisaks tavapärasele koolitusele kontrollitakse ka juhtide karistusregistri ajalugu - liiklusrikkumised ja kriminaalkaristused. Litsentseeritud taksojuhtide puhul Taxify karistusregistrit täna eraldi ei kontrolli, kuna siin usaldab Taxify juhtidele litsentse jaganud ametiasutusi. Kuna kõnealune juhtum toimus just litsentsi omava taksojuhiga, palub Taxify litsentse väljastavatel ametkondadel olla edaspidi võimalusel hoolsam," andis Taxify teada.
Munitsipaalpolitsei amet (mupo) saatis teisipäeval välja pressiteate, milles kirjeldas juhtumit, kus Taxify äppi kasutanud takso klient ei saanud äpi abil sõidu eest maksta, kuna äpp ei töötanud. Järgnevalt pakkus klient välja nii kaardimakse kui ülekande juhi pangakontole, kuid juht keeldus nendest lahendustest ja alustas pangaautomaadi suunas sõitmist.
Klient ja temaga kaasas olnud naine püüdsid autot peatada, avades selle ukse, kuid juht jätkas sõitu. Juht peatus bensiinijaamas, kus klient autost väljus. Seepeale lukustas juht uksed ning sõitis koos autos olnud naisega politseijaoskonda. Klient läks samuti politseijaoskonda, kus maksis juhile viis eurot. Mupo sõnul soovitas politsei kliendil antud küsimuses mupo poole pöörduda.
Taxify teatas teisipäeval, et vabandas kliendi ees juhtumi pärast ja on juhi oma süsteemist blokeerinud.