T Grupi äriteenuste juhi Ingmar Roosi sõnul oli mobiiliäpi turule laskmine klientide seisukohast ainuõige samm: „Juba praegu on Tpileti keskkonnas üle 65% külastustest nutitelefonide või tahvelarvutite kaudu ning ilmselt kasvab see osakaal veelgi.“ Roos lisas, et mobiiliäpp muudab Tpileti kasutamise nutiseadmetes oluliselt mugavamaks.
Tasuta mobiiliäpp võimaldab maksta soovitud bussipiletite eest ühe puutega pangakaardiga (maksekaart või krediitkaart) ning Telia ja Tele2 klientidel on uuendusena võimalik kasutada mobiilimakset. Samuti on võimalik tasuda tavapäraselt internetipangas ja ärikliendikontoga. Oluline muudatus on ka see, et piletid salvestuvad mobiiliäppi ning eraldi e-kirjadest neid enam otsima ei pea ega ka välja printima – kõik bussivedajad aktsepteerivad mobiiliäpis ettenäidatud pileteid. Mobiiliäppi jääb alles ka kogu ostetud piletite ajalugu.
Tpileti mobiiliäpis on soovituslik luua isiklik profiil, kuhu saab sisestada oma nime, e-posti aadressi ja sooduskaardi info (nt LuxExpressi PINS kaart) ning edaspidi seda infot enam korduvalt täitma ei pea. Reisiplaanide muutumisel saab uue mobiiliäpi kaudu ka mobiiliäpi kaudu ostetud pileteid mugavalt tagastada (kehtivad üldised tagastusreeglid https://www.tpilet.ee/info/tingimused/.
Uue mobiilirakenduse saavad Androidi operatsioonisüsteemi kasutajad oma nutiseadmesse laadida Google Playst https://goo.gl/D4sS1h ning iPhone’i või iPadi kasutajad App Store’ist https://goo.gl/FyH4P5.