Swedbanki klienditeenuste divisjoni juhi Ede Raagmetsa sõnul on viimase kolme kuu jooksul paroolikaarti regulaarselt kasutanud 25 600 klienti. „Kuigi üleminek alternatiivsetele lahendustele on olnud viimasel ajal üsna tempokas, arvestades, et paroolikaardi sulgemise päevani on jäänud kõigest kaks nädalat, on see siiski piisavalt suur number. Läheneb ka tulude deklareerimise aeg ning tasub meeles pidada, et sel aastal e-maksuametis paroolikaardi abil tulu deklareerida enam ei saa,“ ütles Raagmets ning lisas, et üheks põhjuseks, miks inimesed lükkavad uue lahenduse kasutusele võtmist edasi, on kindlasti harjumus. „Samas paljud kliendid on öelnud, et alles pärast uue autentimisvahendi kasutuselevõtmist on nad saanud aru, kui palju lihtsam ja mugavam see on. Usume, et enamus leiab endale aegsasti sobiva lahenduse. Kliente, kellel on keeruline otsustada ühe või teise alternatiivi kasuks, ootame Swedbanki esindustesse, kus meie nõustajad on hea nõuga abiks.“
Kõige sagedamini valitakse paroolikaardi asemele Smart-ID – 60% inimestest võtsid kasutusele just selle lahenduse, umbes kolmandik valis ID-kaardi ja 10% PIN-kalkulaatori või Mobiil-ID. „Smart-ID on tasuta ja rakenduse saab iseseisvalt oma nutiseadmesse alla laadida. Lahendus sobib ka algajale nutiseadme kasutajale. Kui Smart-ID-d ei õnnestu iseseisvalt või lähedaste abiga alla laadida, saab seda vormistada ka pangakontoris“, selgitas Raagmets.
Nendele, kes ei kasuta nutitelefoni, võib sobida ID-kaart, Mobiil-ID või PIN-kalkulaator.