Uus omanik sulges ligipääsu online.ee kontodele
Telia vabandab klientide eest tekkinud olukorra pärast.
Teenus puudutab Telia endiste veebikeskkondade, näiteks hot.ee ja online.ee kasutajad. Postimehe poole pöördus mitu inimest, kes tundsid muret, et nad ei pääse ligi oma e-postikastile. Ligipääs kontole suleti eile.
Postimees vestles Margusega (nimi muudetud, toimetusele teada), kes veel üleeile sai ta oma e-postikasti kasutada, kuid eile enam mitte.
Margus ütles, et Telia oli talle kevadel teavituse saatnud, et e-postikeskond vahetab omaniku, kuid tema sõnul polnud seal kirjas, et teenus suletakse. Margus rääkis, et saab aru, et uus teenus on tasuline, (4,99 eurot kuus), ning ta on oleks valmis ka selle eest maksma, kui ta pääseks e-postkastile ligi. Paraku seda võimalust hetkel pole.
"Kõige hullem on see, et ei saa varasematele kirjadele ligi ja pole ka infot, kuidas oma konto sulgeda," rääkis Margus.
Ta võttis ühendust uue teenusepakkuja, Norra ettevõttega Fjordmail Technologies AS, kes saatis talle automaatvastuse, et tema kiri on vastuvõetud ning on vastamisjärjekorras on enne teda umbes kolm tuhat inimest. Muud vastust pole ta siiani saanud.
Lisaks võttis ta ühendust Telia kliendinfoga, kuid Marguse sõnul oli klienditeenidaja osavõtmatu. "Telia infotelefonil öeldi, et see pole enam üldse nende asi ja vaadake ise," ütles Margus.
Telia teavitas juba varem oma veebilehel, et online.ee omanikuvahetus jõustub 8. augustil ja andis vastused korduma kippuvatele küsimustele. Telia informeeris kliente, kes on uus teenusepakkuja.
Korduma kippuvate küsimuste seas soovitas Telia muuhulgas vähemalt ühe korra oma enne 31.07.2023 oma kontole sisselogida, sest mitteaktiivsed kontod kustutatakse. Veebilehel pole täpsustatud, kui pikka aega mittekasutatud kontod mitteaktiivseks muutuvad. Samuti teavitas Telia, et inimestel on õigus oma konto ka ise sulgeda, kuid nad ei soovi uue teenusepakkuaja all veebikeskonna kasutamist jätkata.