E-kaubanduse areng on viimastel aastatel olnud väga kiire ja see kindlasti ei rauge. E-kaubandus on tulnud, et jääda – see on uus normaalsus. Eks ole see ka ootuspärane, avab ju see äritegevuse vorm päris palju võimalusi, mis mitte-e-kaubandusele on paratamatult raskemini saavutatavad, näiteks võimalus saavutada globaalne ulatus ja olla kättesaadav terves maailmas või siis tootja võimalus kaubelda otse lõpptarbijaga ilma tavapärase hulgimüüja / jaemüüja ahela poolt kaasa toodavate lisakuludeta. Lisaks globaalsele ulatusele ja võimalusele...
E-kaubanduse väljakutsed raamatupidajale, 1
Paljud väidavad, et e-kaubandus pole midagi uut. Kuigi see võib olla muutnud ettevõtete äritegevust, ei ole see lihtsalt muutnud äritegevuse põhialuseid.