- Lisaks mobiil- ja tavatelefoninumbritele on võimalik ühest võrgust teise viia ka teenusnumbreid algusega „40“, „70“, „800“ ja „900“, mida kasutatakse maksevaba, eritariifita või eritariifiga teenuste osutamiseks.
- Senise 8 tööpäeva asemel kohustub sideettevõte numbri ühest võrgust teise viima vähemalt 6 tööpäeva jooksul. Samas võimaldab uus määrus ja numbriliikuvuse andmebaas sideettevõttel numbri ühest võrgust teise viia senise 5 tööpäeva asemel minimaalselt 3 tööpäeva jooksul.
- Uut numbrit üle võttev sideettevõte kohustub numbriliikuvuse kuupäeva määramisel lähtuma kliendi poolt soovitud kuupäevast, kuid seejuures peab klient arvestama, et numbriliikuvuse protsessi minimaalseks ajaks on 3 tööpäeva ja maksimaalseks ajaks 20 tööpäeva.
- Kliendi soovil ei saa numbriliikuvuse protsessi katkestada ega taotlust tagasi võtta pärast seda, kui numbri liikumise kuupäev on seni teenust pakkunud sideettevõtte poolt kinnitatud.
- Tehnilise Järelevalve Ametilt (TJA) saavad sideteenuste tarbijad informatsiooni oma numbriliikuvuse protsessi erinevate etappide ja kestvuse kohta. Informatsioon on kättesaadav siit
Tehnilise Järelevalve Ameti peadirektori asetäitja Priit Soom`i sõnul saavad määruse muudatusest kasu ennekõike sideettevõtete kliendid, kuna numbriliikuvuse protsess muutub mugavamaks ja vähem aega nõudvaks. „Enne numbriliikuvuse protsessi algatamist soovitame sideettevõtete klientidel kindlasti tutvuda kehtiva sidelepingu ning arveldusperioodi tingimustega, et lepingu lõpetamisega ei kaasneks trahve ega topeltmaksustamist kuupõhiste arveldusperioodide puhul,“ lisas Priit Soom.