08.12.2021 Kolmapäev

Eesti Energia pikendab erakorraliselt klienditeeninduse lahtiolekuaega

Pöördumised Eesti Energia klienditeeninduskanalitesse on viimastel päevadel oluliselt kasvanud, mistõttu pikendab ettevõte nõustamiskeskuse tööaega.

Kuni 22. detsembrini vastavad konsultandid klientide küsimustele seitse päeva nädalas kell 8-20.
Kuni 22. detsembrini vastavad konsultandid klientide küsimustele seitse päeva nädalas kell 8-20. Foto: Eesti Energia

Kuni 22. detsembrini vastavad konsultandid klientide küsimustele seitse päeva nädalas kell 8-20. 

Rekordkõrged elektrihinnad on tekitanud väga palju küsimusi. Klientide mured ulatuvad seinast seina: alates sobiva elektripaketi valikust, arvega seotud küsimustest kuni riigipoolsete kompensatsioonideni. Mõistame muret ja anname endast parima, et kliente sel keerulisel ja pingelisel perioodil võimalikult palju aidata,

selgitas Eesti Energia Eesti turu juht Dajana Tiitsaar.

Kuigi telefonile, e-kirjadele ja veebichatile vastatakse nüüd ka õhtusel ajal ja nädalavahetusel, saab Tiitsaare sõnul enimlevinud küsimustele kiirema vastuse siiski Eesti Energia kodulehelt või Facebooki lehelt.

"Lisaks korduma kippuvatele küsimustele saab kodulehe e-teeninduses soovi korral ka enda elektrilepingut vaadata ja paketti muuta. Börsihinda on kõige lihtsam jälgida Eesti Energia mobiiliäpi abil," lisas Tiitsaar.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255