Kui seni on igal kuul elektriauto ostmiseks laekunud keskmiselt 40 taotlust, siis juulis laekus 107 taotlust ning augusti esimese kuue päevaga on laekunud juba 80 taotlust. Taotlused vaadatakse läbi nende laekumise ajalises järjekorras ning nõuetekohased taotlused rahuldatakse kuni rahaliste vahendite lõppemiseni, teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
Ajavahemikus 2011–2014 on KredEx eraldanud toetusi kogumahus 10,5 miljonit eurot, keskmine toetuse summa ühe auto kohta 16 500 eurot. Elektriautode ostutoetuse abil on Eesti teedele tulnud üle 650 elektriauto. Kõige populaarsem elektriauto on Nissan Leaf, mida on toetuse abil ostetud 370 autot.
Elektriautode ostutoetust rahastati Eesti Vabariigi ja Mitsubishi Corporationi vahel sõlmitud lepingu alusel CO2–kvoodi müügist saadud vahenditest. Sama tehingu raames rajati üleriigiline elektriautode kiirlaadimisvõrgustik, anti Mitsubishilt saadud 507 elektriautot sotsiaaltöötajate ja avaliku sektori asutuste kasutusse, käivitati ELMO renditeenus ning avati elektriautode demokeskus Tartus AHHAA keskuses.