19.05.2011 Neljapäev

Elisa sattus tarbijakaitseameti musta nimekirja

Tüli põhjustas asjaolu, et Elisa polnud nõus tarbijale tagastama raha kahe aasta eest kliendile müüdud, kuid teatud puudusega telefoni eest.

Ostja avastas, et 1700 krooni maksnud Samsungi telefoniga ei saa helistada tasulistele numbritele, mis algavad tärniga. Sellise telefoniga ei saa kasutada näiteks mobiilipanka ega mobiilset parkimist.

Elisa jõudis telefoni remonti võttes jälile, et selline puudus on konkreetse mudeli eripära ja seadmel pole midagi viga.

Tarbijakaebuste komisjon leidis, et Eesti tingimustes on helistamine tärniga algavatele numbritele tavateenus ja Elisa oleks pidanud tarbijat telefoni eripärast teavitama. Komisjon andis Elisale aega raha tagastamiseks ühe kuu, kuid ettevõte seda ei teinud.

Elisat ei saa samas sundida komisjoni otsust täitma, sest tarbijakaebuste komisjoni otsused pole õiguslikult siduvad. Tarbijakaitseamet survestab komisjoni otsuste mittetäitjaid nende nimede avalikustamisega.

Elisa hinnangul on sellise musta nimekirja pidamine ebaõiglane. Kõnealune juhtum on Elisa esindaja sõnul esimene, kus ettevõte on otsustanud jääda komisjonist erinevale seisukohale.

BNS


Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255