Jaekaubandusettevõtete müügitulu kasvas aastaga kolm protsenti
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2017. aasta veebruariga võrreldes 7 protsenti, teatas statistikaamet. Müügitulu suurenes viie ja vähenes kahe tegevusala kauplustes. Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas aastaga 17 protsenti.
Müügitulu suurenes veel ka posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes 15 protsendi võrra ja muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude, mänguasjade ja muuga, 10 protsendi võrra.
Muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad, kasvas müügitulu 7 protsendi võrra, ning 6 protsendi võrra majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes. Müügitulu vähenes eelmise aasta veebruariga võrreldes kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi ehk kioskites, turgudel ja otsemüügis ning tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes.
Toidukaupade kaupluste müügitulu vähenes 2017. aasta veebruariga võrreldes kolm protsenti. Nende kaupluste müügitulu vähenemisele avaldas mõju toidukaupade jätkuv hinnatõus.
Mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu, mis jaanuaris vähenes, hakkas veebruaris taas suurenema ning kasvas eelmise aasta veebruariga võrreldes 9 protsenti. Nende ettevõtete müügitulu kasvule avaldas osaliselt mõju mootorikütuse hinnatõusu aeglustumine.
Võrreldes eelmise kuuga vähenes veebruaris jaekaubandusettevõtete müügitulu 5 protsenti. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal suurenes aga müük eelmise kuuga võrreldes 2 protsenti.