2017. aasta mais oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 586,3 miljonit eurot.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2016. aasta maiga võrreldes 5%. Müügitulu suurenes nelja ja vähenes kolme tegevusala kauplustes. Enim suurenes müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes, kus müük kasvas aastaga 33%. Müügitulu suurenes veel ka muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, fotokaupade, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjade, lillede, istikute jm (kasv 19%), kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) (kasv 3%) ning majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kaupluses (kasv 2%). Müügitulu vähenes eelmise aasta maiga võrreldes muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad), tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes ning apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes.
Toidukaupade kaupluste müügitulu vähenes 2016. aasta maiga võrreldes 1%. Nende kaupluste müügitulu langusele avaldas osaliselt mõju toidukaupade hinnatõusu kiirenemine.
Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu vähenes eelmise aasta maiga võrreldes 1%.
Võrreldes eelmise kuuga suurenes mais jaekaubandusettevõtete müügitulu 9%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal jäi aga müük eelmise kuuga võrreldes samale tasemele. 2017. aasta viie kuuga (jaanuar–mai) suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes 2%.