Tallinna elanikkond ei ole suurte kaubanduskeskuste taustal piisavalt suur, et siin suudetaks iseseisvat väikepoodi edukalt majandada, ütles Pindi Kinnisvara kommertsvaldkonna juht Mihkel Pärtel pressiteate vahendusel. "Tasahilju on Tallinna vana- ja südalinna brändikaubandus otsa saamas - väikepoodidele mõeldud pinnad jooksevad tühjaks, uusi üürnikke juurde ei teki."
"Soomlastele on tekkinud tugevad alternatiivid sadamasse loodud komplekside ja Viru Keskuse näol, kohalik elanik sooritab kõik oma sisseostud, sealhulgas brändikaubad, Rocca al Mare, Viru, Ülemiste või Kristiine keskustes, üldine turistide nappus pitsitab samuti," rääkis Pärtel. "Olemasolevad väikepindade üürnikud jäävad võlgu, nendega lepingud lõpetatakse, kuid uusi huvilisi juurde ei tule."
"Kindlasti leiavad ruumide omanikud uue sihtgrupi, kellele vara välja üürida, kuid praeguse seisuga on vähemalt butiigikaubanduse kokku kuivamine süvenev," lisas Pärtel. "Äripindade omanikud peaksid kriitilise pilguga üle vaatama oma senise üüripoliitika ja ka kohandama üürihinna ootusi. Prognoosime üksikute kaubanduspindade üürihindade mõningast langust, mis tähendab, et need omanikud, kes reageerivad uuele reaalsusele õigeaegselt, on võitjad."