01.04.2011 Reede

Kogenud juhi 3 nõuannet

   Enam-vähem õige strateegia on etem kui detailne, aga vale strateegia. Alati on olemas punkt, mida ületades lisanduv info enam olulist väärtust ei loo ning ei pane Sind oma otsust muutma. Siis on vaja asju lihtsalt ära teha, ära planeeri liiga pikalt!
   Seega – teine punkt – keskendu oma strateegia intensiivsele elluviimisele motiveerides oma inimesi. Sealjuures peab olema üheselt arusaadav, mida tahate saavutada ning mõõdikud, mida kasutate, peavad olema lihtsad.
   Kolmandaks – ära unusta, et kõik algab klientidest – tunne oma kliente ja õpi neid kogu aeg veel rohkem tundma. Suurim oht on valdkonna vana kalana hakata arvama, et tead oma klientidest kõike. Alusta sellest, et mine räägi oma kümne kõige nutikama kliendiga ning küsi kuidas saaksid nende elu lihtsamaks teha.

juhtimine.ee

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255