Kõige olulisemaks kriteeriumiks toidupoe valikul nimetasid küsitletud kvaliteeti, teatas Lidl Eesti. Seejuures peab uuringu järgi kvaliteeti väga oluliseks 82 protsenti naistest, samas kui meestest vastas seda 68 protsenti. Mugav asukoht on oluline 76 protsendile vastanud naistest ning 62 protsendile meestest.
Tarbijad usuvad, et üldine hinnatõus jätkub Eestis ka lähitulevikus. Sealjuures on Norstati juhi Evelin Pae sõnul eestlased vägagi teadlikud, et Lidl siin varsti poed avab. "Uuringu kohaselt on koguni 94 protsenti vastanutest kursis, et Lidl plaanib Eesti turule siseneda. Kolm neljandikku inimestest ootab, et Lidl pakub häid hindu ning iga neljas usub, et Lidli tulek aeglustab hinnatõusu sektoris laiemalt," märkis Pae.
Norstat viis Lidli tellimusel küsitluse läbi 1000 tööealise elaniku seas üle Eesti.
Jaemüügifirma Lidl on osa Saksamaa Schwarzi jaekontsernist. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 11 200 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 29 riigis üle maailma.
2018. aastal asutatud Lidl Eesti OÜ keskendub praegu poevõrgu loomisele, mille raames on valmimas kaheksa poodi neljas Eesti linnas. Alates juulist on Lidl Eesti Kaupmeeste Liidu liige.