„Veel mõned aastad tagasi oli mul Eesti Posti tuleviku pärast tõsine mure. Nagu me kõik teame, saadetakse kirju aina vähem. Ka meediat loetakse rohkem internetist ja aina enam on peresid, kes ei telli ühtegi ajalehte-ajakirja. Kuid ettevõtte juhtkond on suutnud arendada uusi teenuseid ja edukalt siseneda uutesse valdkondadesse ning täna on Omniva kasumis. Rahvuslik postiettevõte on kasvanud rahvusvaheliseks logistikaettevõtteks,“ ütles Palo.
Palo sõnul nõustus ta postiteenuse hinnatõusuga, kuna sellest tulevad vahendid suunatakse palgatõusu.
„Kindlasti huvitab teid ikka ja jälle tõstatuv postkontorite võrgustiku teema. Võin öelda, et hetkel postkontorite massiline sulgemine teemaks ei ole. Vastupidi, näen postkontoritel aina suuremat rolli selles, et ka maapiirkondades tunnetaksid inimesed riigi kohalolekut ja ei peaks eluks vajalike teenuste saamiseks mitmeid kümneid kilomeetreid sõitma. Postkontorites pakutakse juba praegu väga laia valikut teenustest, kuid neid võiks olla veelgi rohkem,“ rääkis Palo.
Tema sõnul võiks muuhulgas otsida koostöökohti posti- ja pangateenuste osutamisel. „Teame, et SEB Pangaga see koostöö juba toimib,“ märkis Palo.