Kokku on tänavu 11 kuuga antud klientidele üle 21 813 uut sõiduautot ja tänu viimase kahe kuu müüginumbritele kerkis uute autode müük ka kokkuvõttes 3,8 protsendiga plusspoolele möödunud aasta sama perioodiga võrreldes, teatas liit.
Jätkuvalt olid novembris suurima osakaaluga hübriidautod – 53,2 protsenti kogumüügist. Bensiiniautode osakaal oli 24,3 protsenti ja diiselautodel 18,1 protsenti. Elektriautosid müüdi novembris 131 ja nende osakaal oli 4 protsenti. Segmentidest olid suurima osakaaluga keskmised maasturid, 35,6 protsenti, ja väiksemad keskklassi autod, mille osakaal oli 17,1 protsenti.
Automarkidest oli novembris kõige populaarsem Škoda
Automarkidest oli novembris ülekaalukalt edukaim Škoda, mida müüdi 833. Järgnesid Toyota 560 ja Volkswagen 344 sõidukiga. Mudelite esikolmiku moodustasid Škoda Octavia 284, Škoda Kodiaq 218 ja Volkswagen Tiguan 150 sõidukiga.
Viis kuud kestnud languse järel kerkis novembris napilt, 1,1 protsendiga, plusspoolele ka tarbesõidukite müük, mida müüdi klientidele üle 480. Tänavu 11 kuuga on müüdud kokku 4273 uut tarbesõidukit, mis jääb eelmise aasta sama perioodi tulemusele alla 8,2 protsenti. Automarkidest olid kolm populaarseimat Renault, Peugeot ja Ford. Veokite segmendis tegid parima tulemuse Scania ja Volvo.