06.11.2024 Kolmapäev

Automaksu mõju ettevõtetele

Oodatud tormijooksu uutele autodele toimunud ei ole. Kas see on ettevõtjate teadlik valik või tegemata töö ning kuidas mõjutab automaks ettevõtteid, analüüsisid Luminori liisingu juht Kristel Karjus, Luminori äripanganduse juht Marjan Savtšenko ja Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Meelis Telliskivi.
Küsimus on selles, et kas suure autopargiga ettevõtja suudab automaksu võtta enda kanda või suunab selle lõpptarbijale.
Küsimus on selles, et kas suure autopargiga ettevõtja suudab automaksu võtta enda kanda või suunab selle lõpptarbijale. Foto: RUP

Luminori äripanganduse juht Marjan Savtšenko sõnul võis eeldada, et automaksu eel suureneb uute autode müük oluliselt. „Kui võinuks arvata, et ettevõtjad soovivad enne automaksu tulekut autoparke uuendada, siis oodatud automaksu-eelset ostubuumi toimunud pole ning uute autode kättesaadavus on endiselt hea. Samal ajal huvi suurenenud kasutatud autode vastu,“ nentis...

Juurdepääs käesolevale materjalile on finants- ja õigusajakirja RUP tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255