Uute lahenduste leidmiseks on aga vaja ajule lihtsalt uut infot anda, selleks:
Süübi iseendasse ja oma organisatsiooni.
- Läbi mõttes ja reaalsuses kogu oma toote või teenus ostmise protsess, märka ka pisiasju ja salvesta nii palju kui võimalik.
- Külasta konkurente ja teiste valdkondade ärisid ning läbi sama protsess.
- Võrdle ja otsi sarnasusi ja erinevusi.
- Mõtle ennast potentsiaalse kliendi rolli ja alusta oma toote kohta info otsimist veebist. Kuidas sa seda teeksid? Kui kaugele sa veebis jõuaksid? Kuhu takerduksid?
Kahtle iseenesest mõistetavas.
- Küsige endalt uuesti mis äris me oleme?
- Millist klienditeeninduse taset meie sihtgrupp ootab?
- Mille eest ei ole kliendid kunagi valmis maksma?
Kasuta analoogiaid ja assotsiatsioone.
- Mida Google meie infoga teeks?
- Kuidas Disney meie püsikliendiprogrammi edasi arendaks?
- Kuidas Southwest Airlines meie kulusid kärbiks?
- Kuidas Zara meie tarneahela ümber korraldaks?
Loo piiranguid ja sunni inimesi sellega mugavustsoonist välja tulema. Mis oleks kui:
- Saaksime kliendiga suhelda ainult internetis?
- Saaksime tegeleda ainult ühe sihtgrupiga?
- Peaksime liikuma B2B ärist B2C ärisse või vastupidi?
- Peaksime oma toodet edaspidi müüma kaks korda odavamalt?
- Meie suurim müügikanal kaoks üleöö ära?