Otsemüügist ostnud inimeste arv on kolme aastaga kasvanud 14 protsendipunkti, teatas uuringu tellinud otsemüügi assotsiatsioon.
Viimase kolme aasta jooksul on korduvate klientide arv Eestis tõusnud 17%-ni, 2011. aastal oli pidevalt otsemüügi vahendusel ostvaid kliente 7%.
Eestis teevad kõige sagedamini oste maakonnakeskustes elavad naised vanuses 36–45 eluaastat.
Otsemüük on tarbekaupade ja teenuste turustamine otse ostjale inimeselt inimesele printsiibil, mis leiab üldjuhul aset ostja kodus, või müüja kodus, ostja töökohas või muudes paikades, mis ei ole seotud püsivate jaemüügi kohtadega.
Uuringu valimisse kuulusid 1010 vastajat vanuses 15–75 eluaastat. Tulemusi analüüsis rahvusvaheline uuringufirma Sprinter.