"Trikke pole, loobume ise küll rahast, aga see tundub meie klientide suhtes aus. /.../ Muutsime oma lepingutingimused oluliselt paremaks, vähendasime tasusid ja leppetrahve, et liikuda sammhaaval eesmärgi poole saada Eesti parima teenindusega ettevõtteks," ütles Tele2 Eesti juht Chris Robbinsi pressiteate vahendusel.
Tele2 ei küsi enam tasu kõnede eristuse tellimise eest ning üks paketivahetus kuus on klientidele tasuta. Tele2 klientide jaoks kaovad kõik tähtajalise lepingu enneaegse lõpetamisega seotud trahvid. Juhul kui tähtajalise lepinguga on seotud seade, siis klient tasub vaid lepinguga seotud seadme jääkväärtuse või kui seade on saadud tasuta või soodustusega, siis soodustuse ning telefoni jääkväärtuse, kuid mingit leppetrahvi sellele ei lisandu.
Samuti lõpetab Tele2 teenustasu küsimise rahvusvaheliste ning eritariifsete kõnede ja sisuteenuste piiramise eest. Edaspidi on tasuta ka ostudokumendi koopia tellimine ja seenioritele arve tasumine esinduses. Kui kliendil peaks tekkima võlgnevus, siis langetas Tele2 viivisemäära senisega võrreldes kolm korda. SIM-kaardi uue vastu vahetamise tasu langes ligi 50 protsenti.
Lisaks on senised tasulised mugavusteenused nagu telefoni seadistamine või ekraanikaitse paigaldus kõigi operaatorite klientidele edaspidi Tele2 esinduses tasuta.
Lisaks kirjutab Tele2 ümber ka oma lepingu üldtingimused, muutes need lihtsamaks. "Senine tavaline Tele2 kliendileping oli 11 täislehekülge pikk juriidiline tekst. Muutsime keelekasutuse lihtsamaks, võtsime ebaõiglased tingimused välja ning tegime kliendisõbraliku lepingu. Uus leping on alla nelja lehekülje pikk ning sellises keeles, millest igaüks aru saab," rääkis Tele2 Eesti juht.
Uued Tele2 lepingu üldtingimused ja lihtsustatud hinnakiri hakkavad kehtima 25. juulist.