20.04.2009 Esmaspäev

Kliendid tunnustasid taas maksuhalduri teenindust

Traditsiooniliselt märtsis toimuva Hea Teeninduse Kuu raames korraldatava kampaania käigus kutsutakse kliente üles tooma esile häid kogumusi klienditeenindusega. Maksu- ja Tolliameti puhul kiitsid kliendid infotelefoni 1811 klienditeenindajaid, Põhja maksu- ja tollikeskuse teeninduskohti ning Lääne maksu- ja tollikeskuse Haapsalus asuva teeninduskoha kliendisõbralikkust.

Ameti peadirektori Enriko Aava sõnul on suur au ühena vähestest riigiasutustest parimate teenindusettevõtete hulka kuuluda. „Saime koos teiste enimkiidetud ettevõtetega järjekordse kinnituse, et meie klienditeenindus on heal tasemel”, lisas Aav.

Organisatsioonid, keda kliendid Hea Teeninduse Kuu jooksul kõige enam tunnustasid, said tunnistuse ja uksekleebise Kliendid kiidavad 2009. Maksu- ja Tolliamet on kleebised saanud kokku kuuel korral.

Amet tänab kliente, kes on tehtu eest meile kiitust avaldanud nii Hea Teeninduse Kuu raames kui ka e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Samal aadressil on oodatud ka ettepanekud teeninduse parandamiseks, soovitusi võib samuti esitada e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..


Annely Erm
MTA meediasuhete peaspetsialist

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255