Varem läbi viidud küsitluste järgi on vastajate hinnangud olnud
valdavalt positiivsed. Kontrollijate kättesaadavust on kõrgelt hinnatud -
4-palli skaalal keskmiselt 3,8 ning kontrollijate korrektsust ja
viisakust peeti 3,7 palli vääriliseks. Kevadel toimunud küsitluses
hinnati asjaolu, et kontrollitavatele on antud piisavalt aega andmete
esitamiseks 3,6 palliga. Vastanute hinnangul peeti puuduseks
kontrollitava valdkonna vähest tundmist ning ajakava tutvustamist,
hinnates neid vastavalt 2,9 ja 3.0 palliga. Edaspidises kontrollitöös
pööratakse küsitluses väljatoodud puudustele tähelepanu.
Maksu-ja Tolliamet hindab kõrgelt klientide tagasisidet, mis aitab ameti
tööd veelgi paremini korraldada ja ootab aktiivset küsitlusel
osalemist. Seekord on tagasiside andmisel võimalik valida, kas vastata
pikemale või lühikesele küsimustikule. Lühikese küsimustiku leiab: MTA
koduleht > Ärikliendile > Kontroll > Küsitlus maksukontrolli
läbiviimise kohta.
Oma hinnanguid ja ettepanekuid saab ametile ka pidevalt edastada nii
teeninduskohtades kui ka e-posti aadressidel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. ja
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. .
MTA