Maksu- ja tolliameti teenindusosakonna juhtivspetsialisti Hannes Udde sõnul tagab andmete eelnev kontroll sujuva tuludeklaratsiooni esitamise. "Sel aastal oleme nende klientide jaoks, kes ei pea mingeid täiendusi tuludeklaratsiooni esitades tegema, välja töötanud ühe klikiga esitamise võimaluse. Kliendile kuvatakse kõik teadaolevad andmed koos välja arvutatud tulemusega ühel lehel ja kliendil jääb üle ainult vajutada kinnitamise nuppu," selgitas Udde.
„Juhul, kui tuludeklaratsiooni eelvaates mingid andmed puuduvad või need erinevad endale teadaolevatest, palume pöörduda väljamakse tegija või kulu saaja poole palvega puuduvad andmed maksuhaldurile elektrooniliselt esitada või esitatud andmed parandada,“ märkis Udde.
Kui tööandjad, koolitusasutused või teised asutused ei saa andmeid elektrooniliselt esitada või neid parandada, peab tulu deklareerija andmed tuludeklaratsioonil ise parandama ning esitama ka kulu tegemist tõendavad dokumendid.
Laenuintresside andmeid saab oma eeltäidetud tuludeklaratsiooni jaoks edastada elektrooniliselt läbi internetipankade. Täiendavat infot intresside kohta saab klient oma pangast.
E-maksuametis/e-tollis saab tuludeklaratsiooni esitada hiljemalt 15. veebruarist, teenindusbüroodes algab eeltäidetud tuludeklaratsioonide väljatrükk 16. veebruarist.
Tulude deklareerimist puudutavat infot ja abi saab MTA kodulehelt, ameti teenindusbüroodest või helistades maksu- ja tolliameti infotelefonidele:
1811 – deklareerimise kohta käivad küsimused;
880 0811 – info füüsiliste isikute maksustamise kohta;
880 0815 – abi elektroonilisel deklareerimisel.
Infotelefonid töötavad esmaspäevast neljapäevani kl 8.30-16.30 ja reedeti 8.30-15.30.