"Me ootasime Euroopa Kohtult pigem sõidujagamise platvormide defineerimist digitaalse teenusepakkujana, mis oleks loonud paremad eeldused innovatsiooniks ja avatud konkurentsiks. Sellised karmid regulatsioonid kaitsevad vaid väikese grupi taksojuhtide huvisid, kuid piiravad oluliselt vaba konkurentsi ja klientide valikuvõimalusi." ütles Villig pressiteate vahendusel.
"Taxify arvates on transpordivaldkonda vaja reguleerida minimaalselt, kuid mõistlikul tasemel - iga autojuhi taustakontroll ja autode kindlustus. See tagaks turul laialdase avatud konkurentsi ja piisava valikuvabaduse klientidele," lisas ta.
"Praegu on Euroopas veel hulk suletud turge nagu Saksamaa, Hispaania, Itaalia, Ungari ja Skandinaavia, kus taksode esindusühendused on suutnud tugeva lobitöö tulemusena sõidujagamise kohalikul turul keelustada. Sellistes riikides on takso jätkuvalt luksusteenus, mida kohalikud inimesed kasutavad harva," rääkis Taxify kaasasutaja.
Euroopa Liidu Kohus otsustas kolmapäeval, et Uber ei ole mitte sõidujagamist võimaldav rakendus, vaid transporditeenus ja seega tuleb seda ka vastavalt reguleerida.
Euroopa Kohtu otsuse kohaselt tuleb Uberit, mis viib nutitelefoni rakenduse abil tasu eest kokku oma autot kasutavad mittekutselised juhid ja inimesed, kes soovivad linnas ühest kohast teise sõita, pidada lahutamatult seotuks transporditeenusega ning seetõttu tuleb ettevõtte pakutav teenus kvalifitseerida transporditeenuseks.