Töötukassa on koos Eesti Hotellide ja Restoranide Liiduga kogu koroonakriisi teinud tihedalt koostööd ja otsinud võimalusi, kuidas sektorit aidata.
Eelmisel kevadel, kui piirangud leevenesid, tekkis vajadus ruttu koolitada HORECA sektori inimesi, nii neid, kes olid pikemat aega olnud sunnitud puhkusel, kui neid, kes sooviksid sektorisse tööle minna. Seminarisari oli väga populaarne, neljal veebipõhisel seminaril osales enam kui 1200 huvilist.
Sarnaselt eelmise aastaga pakub töötukassa ka selle suve hakul võimalust osaleda veebipõhistel seminaridel, et anda kasulikke ja praktilisi teadmisi klientide paremaks teenindamiseks ning edukaks toimetulekuks turismi-, majutus- ja toitlustussektoris.
Vajadus seminaride järele on jätkuvalt olemas, esiteks soovivad tööandjad meelitada tagasi endiseid töötajaid, kes vajavad väikest „värskenduskuuri“. Teiseks on suvi selles sektoris kõige aktiivsem aeg, mil sageli napib tööjõudu ja seminarisari aitab valmistada ette ka noori osalejaid ajutiselt sektoris töötamiseks.
Selle aasta seminaridel käsitletakse hea teeninduse alustalasid, räägitakse teenindaja suhtumise ja hoiakute olulisusest töösse, kolleegidesse ja klientidesse. Õpitakse kasutama teeninduses toetavat ja suhtlemiseks sobivat sõnavara, looma head atmosfääri ning lahendama ka keerulisi olukordi.
Seminaridel osalemine on tasuta ning neid rahastatakse Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest COVID-19 pandeemiale reageerimise raames.