Töötukassa juhatuse esimees Meelis Paavel ütles, et kõiki uusi e-teenuseid saab kasutada ID-kaardi või mobiili-ID abil portaali sisse logides, ent mõistagi jääb töölesaamise ja seda toetavate teenuste juures jätkuvalt väga oluliseks ka oma konsultandiga silmast-silma suhtlemine.
Alates 1. maist saab tööotsija töötukassa portaali kaudu esitada avalduse töötuna või tööotsijana registreerimiseks. Kui avaldus on täidetud, annab süsteem kasutajale võimaluse valida endale sobiva töötukassasse pöördumise päeva ja kellaaja. Portaali kaudu avalduse täitnud inimestele broneeritakse aeg konsultandi juurde esimesele vastuvõtule ja nõustamisele.
Samuti saab esitada avalduse töötuskindlustushüvitise või töötutoetuse taotlemiseks. Kasutaja peab olema teadlik, kummale töötushüvitisel tal õigus võib olla. Kahtluse korral tuleks esimesena esitada avaldus töötuskindlustushüvitise taotlemiseks.
Maikuus saab portaalis esitada ka avalduse, äriplaani ja vajalikud lisadokumendid ettevõtluse alustamise toetuse taotlemiseks. Samuti on ettevõtlustoetuse saajatel võimalik portaali kaudu taotleda järelteenuseid ehk koolituse ja nõustamise kulu hüvitamist ning esitada aruandeid toetuse kasutamise kohta.
Tööandjale lisandub võimalus taotleda portaali kaudu palgatoetust. Alates 1. maist sõlmitud lepingute puhul pole vaja enam töötukassale esitada palgatõendeid ning palgatoetus arvutatakse maksu- ja tolliametile esitatud deklaratsioonide alusel. Seni kehtivad lepingud jätkuvad vanal viisil ehk palgatõenditega.
"Töötukassa portaali kaudu avaldusi esitades soovitame tähelepanelikult jälgida portaalis olevaid nõuandeid ja infotekste. Hätta jäädes saate abi meie infotelefonilt 15501 või saates kirja See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.," märkis töötukassa pressiesindaja.