Telefoninõustamisi oli detsembris 2216 ning teemadest kuulusid esikolmikusse kaebuse esitamine/garantii, jalatsid ning e-kaubandus. Kirjalikke järelepärimisi oli 474 ning teemadest kuulusid esikolmikusse e-kaubandus, telefoniteenused ning jalatsid. Kaebusi tuli 131 ning nende puhul oli teemade esikolmik järgmine: jalatsid, e-kaubandus, turismiteenus.
Jalatsid kuulusid ka 2010. aasta detsembris tarbijates enam küsimusi tekitanud teemade sekka. E-kaubandus aga 2010. aasta detsembri teemade esikolmikusse ei kuulunud. Seega on e-kaubanduse kui teema olulisus tarbijate ja ka tarbijakaitseameti jaoks võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvanud.
Detsembris ameti tehtud e-kaupluste kontrollidest ilmnes, et üheks peamiseks probleemiks on puudused müügitingimustes. Näiteks ei teavitata tarbijaid 14-päevasest taganemisõigusest. Mõnel juhul puudusid e-kaupluste lehtedel ka nõutud kontaktandmed.
Eraldi võttis amet jõulukuul vaatluse alla internetis tegutsevad vautšerikeskkonnad ning seal avaldatud alkoholireklaamid. Probleemseteks osutusid nn komplektpakkumised nagu näiteks piparkoogid ja hõõgvein. Ka selliste pakkumiste puhul tuleb järgida reklaamiseaduse nõudeid ehk siis pakkumise juures peaks olema hoiatustekst ning see ei tohiks sisaldada otsest üleskutset alkohoolset jooki osta ja tarbida.
Lisaks internetiga seotud teemadele tegeles tarbijakaitseamet detsembris pürotehnika märgistuse ja müüginõuete kontrollimisega. Kokku tehti 77 kontrolli, rikkumisi leiti 6. Veel palus amet detsembris silmakirurgide seltsilt hinnangut kaupade märgistuse loetavusele. Hindamiseks saadeti 7 nimetust toidu- ja tööstuskaupu ning kõikide toodete puhul märkisid spetsialistid, et pakenditele trükitud tekst oli raskesti loetav või lausa loetamatu.