Tegemist on AAU lepingu alusel saadud raha ülejäägiga, mis suunatakse kokkuleppel Hispaaniaga ühistranspordi üleminekuks alternatiivkütusele. 13 ostetava bussi seas hangitakse ka mõned hübriidajamiga varustatud masinad.
Kokku on liinibusside maksumus ca 4,2 miljonit eurot ning need hakkavad sõitma Pärnus ja Narvas. Gaasibusside CO2 emissioon on madalam kui diiselbussidel ning nende kütusekulu on väiksem. Busside kasutuselevõttu linnatranspordis innustab ka positiivne kogemus Tartus.
Eesti riigi ja Hispaania Kuningriigi vahelise lubatud heitkoguse ühikutega kauplemise kokkulepe sõlmiti 2010. aasta 6. augustil.
Tänaseks on selle lepinguga toetatud kolme tuuleelektri projekti ning sõlmitud leping 110 bussi ostmiseks. Nendest 52 on juba Maanteeametile üle antud ja 10 teenindavad Tallinnas reisijaid. 42 bussi võetakse kasutusele Ida-Virumaa avalike maakonnaliinide teenindamiseks.
Järgmisel aastal tarnitakse veel 58 bussi, mis hakkavad teenindama Harjumaa elanikke.