Ettevõte on saanud kohalikelt omavalitsustelt tagasisidet, et paljudes piirkondades on ainukeseks sularaha kättesaamise kohaks postkontor ning selle asendamisel postipunktiga kaob inimestel võimalus sularaha kätte saada, ütles Eesti Posti postiteenuste juht Kaido Padar pressiteate vahendusel.
"Kuigi finantsteenused pole ettevõtte põhitegevus ning jätkuvalt keskendume me posti- ja logistikateenustele, mõistame me inimeste muret ja tahame aidata," lisas ta. Seetõttu töötaski ettevõte välja lahenduse, mis võimaldab sularaha koju tellida kirjakandja kaudu.
"Meil on tervet Eestit kattev võrgustik ning Eesti Posti kirjakandja jõuab kuuel päeval nädalas kõikide postkastideni – saame seda võrku kasutada ka sularaha väljamaksmiseks," märkis Padar.
Selleks, et sularaha saada, peaks klient oma soovist Eesti Postile teada andma, seejärel lepitakse kliendiga kokku, millal kirjakandja tema juurde tulla saab. Kirjakandja võtab kaasa mobiilse kaardimakse terminali ja tehing tehakse kliendi juures kodus. Kliendil peab teenuse kasutamiseks olema pangakaart ja vajalikud pin-koodid.
Korraga saab endale tellida sularaha kuni 400 eurot. Tellimuse lubab postifirma täita kolme tööpäeva jooksul ja see läheb kliendile maksma 8 eurot. Eesti Posti pressiesindaja Erki Varma ütles BNS-ile, et postiljonid kogu aeg sularaha kaasas ei kanna, vaid võtavad konkreetse summa kaasa ainult siis kui see tellitakse. Kõik postiljonid relvastatud ei ole, lisas ta.