22.11.2011 Teisipäev

Eesti tarbija eelistab suuri kaubanduskeskusi

Merilai sõnul valitseb Eestis kaubanduskettide paljusus. „Kuna jaeturu maht järgnevatel aastatel olulisel määral ei suurene ja konkurents suurte kauplustekettide vahel tiheneb, siis saavutavad kaupmehed homme edu vaid väga raske tööga,“ sõnas Marika Merilai.

Tulevikutrende prognoosides rõhutas Merilai, et kliendi eelistuseks jäävad harjumuspäraseks saanud kaubad ja tooted. „Tihe kokurents ja hinnasurve tähendab, et kauplustekettide omamärgi tootevalik kindlasti laieneb,“ nentsi Merilai. Teise olulise trendina tõi ta välja e-kaubanduse osakaalu jätkuva kasvu. Merilai sõnul ületab Eestis e-kaubanduse klientide arv enam kui 200 000 inimese piiri.

BNS

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255