Tulevikutrende prognoosides rõhutas Merilai, et kliendi eelistuseks jäävad harjumuspäraseks saanud kaubad ja tooted. „Tihe kokurents ja hinnasurve tähendab, et kauplustekettide omamärgi tootevalik kindlasti laieneb,“ nentsi Merilai. Teise olulise trendina tõi ta välja e-kaubanduse osakaalu jätkuva kasvu. Merilai sõnul ületab Eestis e-kaubanduse klientide arv enam kui 200 000 inimese piiri.
Eesti tarbija eelistab suuri kaubanduskeskusi
Tulevikutrende prognoosides rõhutas Merilai, et kliendi eelistuseks jäävad harjumuspäraseks saanud kaubad ja tooted. „Tihe kokurents ja hinnasurve tähendab, et kauplustekettide omamärgi tootevalik kindlasti laieneb,“ nentsi Merilai. Teise olulise trendina tõi ta välja e-kaubanduse osakaalu jätkuva kasvu. Merilai sõnul ületab Eestis e-kaubanduse klientide arv enam kui 200 000 inimese piiri.