Telia võrgujuhi Mihkel Kõivu kinnitusel oli nii ettevõtte mobiili- kui püsivõrgus näha eile õhtul teatavat võrguliikluse langust, mida tavaliselt sellistel kellaaegadel ehk tööpäeva lõpus ette ei tule.
„Kui arvestada sellega, et mõlemal mõjutatud kanalil on Eestis ilmselt sadu tuhandeid kasutajaid, väljendub nende kanalite pikaajalisem mittetoimimine ka meie võrkudes toimuvas internetiliikluses. Eilne mõju ei olnud küll väga suur, kuid siiski nähtav,“ märkis Kõiv.
Seda, et kaks suurt sotsiaalmeedia platvormi mõnda aega kättesaadavad polnud, tunnetasid ka paljud inimesed ning selle teema raames pöörduti info ja abi saamiseks ka Telia klienditoe poole.
Telia müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul suurenes Facebooki ja Instagrami häirete ajal selleteemaliste kliendipöördumiste hulk nii Telia infonumbri 123 kui ka näiteks Telia esinduste suunal.
„Sellised juhtumid näitavad, et meie infonumber 123 on tuttav suurele hulgale Eesti elanikest ning harvad pole juhused, kui seda numbrit kasutavad info ja abi saamiseks ka Telia konkurentide kliendid. See on märk sellest, et meie klienditeeninduse kompetentsi usaldatakse ja hinnatakse kõrgelt,“ lisas Liiberg.