Suuremaid tele- ja raadiokanaleid ühendava ringhäälingute liidu juhatuse esimehe Toomas Vara sõnul avaldab ministeeriumi kavatsus reklaamiturule ebaproportsionaalselt suurt majanduslikku mõju. "Seadusemuudatus on meie arvates selgelt populistlik samm, mis ei tegele tegeliku probleemiga. Keelata reklaam legaalsel tegevusalal on ikka täiesti pöörane, selle asemel et reguleerida laenu kättesaadavust ja erinevaid vigureid kasutavaid kiirlaenufirmasid," rääkis Vara.
Üks kiirlaenuturgu korrastava eelnõu koostajaid, MKM-i siseturuosakonna juht Tea Danilov nentis, et tegemist on tõepoolest ettevõtlusvabaduse riivega, mis mõjutab eelkõige meediaettevõtjate tulusid, kuid tarbijatele mõjuksid muudatused soodsalt. "Väheneb emotsioonist ajendatud ülelaenamine ning seeläbi paraneb leibkondade majanduslik toimetulek. Konsultatsioonid turuosalistega tõid aga esile, et laenureklaamide osatähtsus kanalite reklaamikäibes on keskmiselt 4%–5%," rääkis Danilov.