08.10.2015 Neljapäev

Kilekotivaba kuu aktsiooniga on liitunud üle 2500 inimese

Kilekotivaba kuu aktsiooni eestvedajad kutsuvad kõiki üles ühinema Killerkoti projektiga, praeguseks on algatusega liitunud juba üle 2500 inimese.

Uuringust selgub, et 89 protsenti Eesti elanikest teadvustab kilekottide kahjulikkust keskkonnale
Uuringust selgub, et 89 protsenti Eesti elanikest teadvustab kilekottide kahjulikkust keskkonnale Foto: PM

Killerkoti kampaania on lühikese ajaga kogunud sotsiaalvõrgustikus Facebook üle 2500 inimese toetuse. Need inimesed on otsustanud oktoobrikuus poes käies mitte osta ega tasuta kaasa võtta kilekotte, teatas kampaania korraldaja. Projekti peamine eesmärk on vähendada õhukeste kilekottide tarbimist ning leida koostöös kaupmeestega mõistlikud ja keskkonnasõbralikumad alternatiivid.

Kampaania korraldajad soovivad eeskätt vähendada mugavustarbimist ja kutsuda üles inimesi kasutama vastupidavaid riidekotte. Puu- ja köögivilju soovitatakse pakendada näiteks taaskasutatavatesse võrkkottidesse.

Septembris avaldatud TSN Emori uuringust selgus, et 89 protsenti Eesti elanikest teadvustab kilekottide kahjulikkust keskkonnale. Suurem osa Eesti inimesi toetab kilekottide tasuliseks muutmist või keelustamist, eriti kui on olemas sobilikud alternatiivsed lahendused, teatas BNS.

Kampaaniat toetab Keskkonnainvesteeringute Keskus ja projekti eestvedaja on Ettevõtlike Noorte Koda JCI.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255