Killerkoti kampaania on lühikese ajaga kogunud sotsiaalvõrgustikus Facebook üle 2500 inimese toetuse. Need inimesed on otsustanud oktoobrikuus poes käies mitte osta ega tasuta kaasa võtta kilekotte, teatas kampaania korraldaja. Projekti peamine eesmärk on vähendada õhukeste kilekottide tarbimist ning leida koostöös kaupmeestega mõistlikud ja keskkonnasõbralikumad alternatiivid.
Kampaania korraldajad soovivad eeskätt vähendada mugavustarbimist ja kutsuda üles inimesi kasutama vastupidavaid riidekotte. Puu- ja köögivilju soovitatakse pakendada näiteks taaskasutatavatesse võrkkottidesse.
Septembris avaldatud TSN Emori uuringust selgus, et 89 protsenti Eesti elanikest teadvustab kilekottide kahjulikkust keskkonnale. Suurem osa Eesti inimesi toetab kilekottide tasuliseks muutmist või keelustamist, eriti kui on olemas sobilikud alternatiivsed lahendused, teatas BNS.
Kampaaniat toetab Keskkonnainvesteeringute Keskus ja projekti eestvedaja on Ettevõtlike Noorte Koda JCI.