Kahjukindlustuse kindlustusandjad hüvitasid 146 132 ja elukindlustuse kindlustusandjad 3121 kahju.
„Hüvitatavate juhtumite arv on iga aastaga kasvanud. Kui aastate eest käsitleti kindlustusteenust tihtipeale kohustusena, mis kaasneb krediidilepingu sõlmimisega, siis tänaseks on kindlustusteenus saanud elu lahutamatuks koostisosaks suurele osale ühiskonnast. Läbi kindlustuse oma vara ja eluga seotud riskide maandamine on muutnud iseenesest mõistetavaks,“ ütles Eesti Kindlustusseltside Liidu juhatuse esimees Mart Jesse pressiteate vahendusel.
Jesse sõnul hindavad tarbijad kindlustusandjaid usaldusväärsete partneritena. Nii TNS EMOR-i kui ka Turu-uuringute AS-i hiljutised küsitlused kindlustussektori kohta näitavad tarbijate kõrget rahulolu teenusepakkujatega.
Kõige paremini näitab kliendi rahulolu ilmselt fakt, et kliendid pöörduvad kindlustusvaidluse lahendamiseks lepitusorgani poole vaid 0,15% juhtumite puhul.