Selle aasta esimeses kvartalis toimetati postkastidesse 43 miljonit reklaami ehk keskmiselt 33 reklaami ühe elaniku kohta, eelmise aasta võrreldaval perioodil oli kättetoimetatud reklaame 37 miljonit, kirjutab Postimehe veebileht.
Otsepostituste populaarsuse põhjuseks peab Eesti Posti postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult seda, et TNS Emori viimase uuringu kohaselt pöörab postkastireklaamile tähelepanu pea kaks kolmandikku inimestest.
"Otseposti märkab lausa 66,7 protsenti inimestest, samas on tavapäraselt kõige mõjusamateks peetavate tele- ja raadioreklaami puhul vastav näitaja madalam ehk 60,4 ja 45,3 protsenti," kommenteeris Vainult.
Kõige aktiivsemalt kasutavad otseposti võimalusi elektroonikamüüjad, ehituspoed ja toidukaupluste ketid. Samuti on otsepost populaarne erakondade hulgas ning seda eriti just valimiste eel.