25.06.2013 Teisipäev

Postkastidesse toimetati 43 miljonit reklaami

Selle aasta esimeses kvartalis toimetati postkastidesse 43 miljonit reklaami ehk keskmiselt 33 reklaami ühe elaniku kohta, eelmise aasta võrreldaval perioodil oli kättetoimetatud reklaame 37 miljonit, kirjutab Postimehe veebileht.

Otsepostituste populaarsuse põhjuseks peab Eesti Posti postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult seda, et TNS Emori viimase uuringu kohaselt pöörab postkastireklaamile tähelepanu pea kaks kolmandikku inimestest.

"Otseposti märkab lausa 66,7 protsenti inimestest, samas on tavapäraselt kõige mõjusamateks peetavate tele- ja raadioreklaami puhul vastav näitaja madalam ehk 60,4 ja 45,3 protsenti," kommenteeris Vainult.

Kõige aktiivsemalt kasutavad otseposti võimalusi elektroonikamüüjad, ehituspoed ja toidukaupluste ketid. Samuti on otsepost populaarne erakondade hulgas ning seda eriti just valimiste eel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255