„Juturobot on automaatne ja tark süsteem, mida ei kammitse tööaeg, klientide arv või muud inimlikud piirangud. Uus lahendus tuli meie panka just õigel ajal, kuna tehniliste uuenduste arv kasvab kiirelt ning saabuda võib aeg, mil inimeselt inimeseni viidud info ei liigu piisava kiirusega.
Selliste olukordade lahendamiseks olemegi palganud oma esimese vestlusroboti,“ kommenteeris uuendust SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Ainar Leppänen.
Vestluse algatamiseks peab SEB Facebooki lehe<https://www.facebook.com/seb.eesti/> külaline ise pöörduma juturoboti poole. Suhtlemist saab katsetada lingil http://m.me/seb.eesti?ref=isicbot. Uuenduse käivitamise puhul
pakub SEB oktoobri lõpuni ISIC-kaarti ning noorte arvelduspaketti tasuta.
Juturoboti väljatöötamine võttis aega 1,5 kuud ning seda on võimalik edasi arendada, et see oskaks vastata ka muudele pangateenuseid puudutavatele küsimustele. Järgmisena on pangal plaanis töötada välja juturobot, mis aitaks leida kliendi jaoks parimat internetipanga autentimislahendust.