Sotsiaalkindlustusameti e-teeninduse juhi Mona Sõukandi sõnul saab nüüdsest mugavalt ette planeerida erinevaid kohtumisi. „Broneerida saab aegu lasteabi (sh viipekeeles), lastemaja ja perelepituse nõustamistele ning lapsendaja- ja hooldusperede esmavestlustele. Kui varasemalt tuli ajad e-kirja või telefoni teel kokku leppida, mis oli aeganõudev, siis uus broneerimissüsteem muudab selle protsessi inimese jaoks lihtsamaks ning mugavamaks.“
Olenevalt teenuse eripärast saab kohtuda kas füüsiliselt või video vahendusel, ent vestelda võib ka telefonitsi.
Iseteeninduses saab nüüdsest broneerida aegu ka sotsiaalkindlustusameti klienditeenindajate juurde, et saada nõu pensioni, peretoetuste või puude taotlemise kohta. Samuti aitab klienditeenindaja taotlusi täita.
Endiselt saab klienditeenindusse koha peale tulla ka eelnevalt aega broneerimata, kuid siis tuleb arvestada võimaliku ooteajaga.
Selle aasta jooksul on sotsiaalkindlustusameti iseteeninduskeskkonda külastatud juba üle miljoni korra.