Täna, 18. märtsi hommikul kella 9.30 ajal algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites taas kohatised häired. Pank teeb lähiajal oma süsteemide taaskäivitamise, mille ajal võib samuti esineda kuni mitu tundi kestvaid häireid kõigis teenustes. Swedbank annab koheselt teada, kui kõik teenused on taastunud.
Probleemid on nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui neti- ja mobiilipanga osas. Panga kõnekeskuse töös esineb samuti probleeme, need on peamiselt seotud suure kõnede sissetuleva hulgaga.
Häirete põhjuste väljaselgitamise ja lahendamisega tegeletakse aktiivselt. Swedbanki Balti panganduse IT-direktor Tarmo Pajumetsa sõnul pole ei reedeste ega tänaste häirite taga välised tegurid, vaid pangasiseste IT-süsteemide rike. „Tegeleme aktiivselt põhjuste otsimisega, tegu on riistvaralise probleemiga, mis paraku on kordunud. Hoolimata nädalavahetusel tehtud suurtest pingutustest on täna veel mõningasi häireid,“ kommenteeris Pajumets.“Seetõttu oleme otsustanud teha süsteemide taaskäivituse. Selle ümberlülituse käigus võib mitme tunni jooksul esineda probleeme.“
Swedbank vabandab südamest klientide ees korduvate katkestuste pärast. Võimalike kahjutaotlusega palume pöörduda panka. Swedbank kinnitab, et hüvitame põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös. Palume esitada avalduse pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas.