Tarbijakaitseamet hoiatab jätkuvalt tarbijaid mööblimüüjalt ASV Köögid OÜ kaupade tellimise eest, kuna ettevõte ei täida tarbijate tellimusi nõuetekohaselt ega tagasta makstud raha.
Ameti poole on viimastel aastatel pöördunud mitu tarbijat seoses ASV Köökide tegevusega. Kõigil kaebustel on olnud samalaadne sisu, teatas amet.
Nimelt on tarbija tellinud ettevõtte müügisalongidest (Glamour, Hanspert, Mööbel ZIP) mööblit, tasudes üldjuhul ette selle kogumaksumuse vastavalt esitatud arvele. Lepingus märgitud kuupäevaks ei ole kaupleja aga tellimusi täitnud.
Lisaks sellele on mööbli paigaldustööd üldjuhul tehtud lohakalt. Samuti on tööd mitmetel juhtudel lõpetamata, sealhulgas on mööbel lõpuni komplekteerimata või paigaldamata.
Vaatamata paljudele lubadustele ei ole kaupleja ka hiljem tegudeni jõudnud. Tarbijate kirjalikele pöördumistele ASV Köökide esindajad üldjuhul ei reageeri, teatas amet.
Selle aasta veebruaris Tarbijakaitseametis toimunud kohtumisel ettevõtte esindajaga lepiti kokku kindel ajagraafik kaebuste lahendamiseks. Paraku kaupleja kokkulepet ei täida.
Eeltoodust tulenevalt on amet arvamusel, et mainitud juhtumite valguses on ASV Köögid näidanud end ettevõttena, kes ilmselgelt ei suuda nõuetekohaselt täita tarbijate tellimusi ja seega ka viimaste õigustatud ootusi.
Seetõttu hoiatab Tarbijakaitseamet mööbli tellimise eest ASV Köökidelt, kuna eeltoodule tuginedes on suur oht tellimuste eest makstud rahast ilma jääda.