Honda Baltikumi järelturuteeninduse juht Kaupo Veegen sõnas, et lainetena on Eestis tagasi kutsutud mõni tuhat autot. Viimane kord oli eelmise aasta lõpus ja käesoleva alguses, kui tagasikutse sai veidi üle 2000 autojuhi.
Toyota Baltic AS-i direktor Marek Maide märkis, et Eestis hõlmab tagasikutsumine koguni 12 700 Toyota autot. Nissaneid on Eestis skandaali tõttu tagasi kutsutud 2914.
Mitsubishi puhul puudutab tagasikutsumine Lanceri mudelit tootmisvahemikus 2003–2007. Vigane on kõrvalistuja eesmise turvapadja padrun. Kampaaniakirjad saadeti välja 12. mail ja Eestis hõlmab tagasikutsumine 345 sõidukit. Praeguseks on kontrollitud umbes 50 sõidukit.
Autofirma Fiat-Chrysler Automobiles puhul on välja kuulutatud üks tagasikutsumise kampaania, mis on seotud juhi turvapadja väljavahetamisega. Aktsiooni alustatakse eelkõige sooja ja niiske kliimaga paikades.
Eesti turul avalikustati kampaania 2015. aasta septembris ja see käib 2005.–2010. aasta mudelite Chrysler 300, Dodge Charger ja Dodge Magnum kohta. Ametlikult on neid sõidukeid Eestis 97, kuid siia hulka ei ole arvestatud hiljem imporditud sõidukeid. Turvapadi on vahetatud 33 autol.
Jaapani autotootja Toyota teatas mullu mais, et kutsub üle maailma tagasi ligi 5 miljonit sõidukit, et vahetada välja potentsiaalselt defektne turvapadja käivitusmehhanism, mille on tootnud firma Takata .
Takata on Jaapani turvapadjatootja, kes kasutab maailmas ainsana oma turvapatjades ammooniumnitraati. Turvapadja sees peaks toimuma kontrollitud plahvatus, mis tekitab gaasi ja täidab õhkpadja millisekunditega. Takata kasutatud ühend aga võib
niiskuse ja temperatuuri kõikumise tõttu aja jooksul muutuda selliseks, et kontrollitud plahvatuse asemel toimub plahvatus. Maailmas on selle tõttu surma saanud 11 ja viga rohkem kui 100 inimest.