Töölepingu seaduse (edaspidi TLS) § 28 lg 2 p 12 järgi on tööandjal kohustus töötaja nõudmisel anda andmeid temale arvutatud ja makstud või maksmisele kuuluva töötasu kohta ning muid töötajat või töösuhet iseloomustavaid teatisi. Kui pensioniõiguslikku staaži pole 1999. aastast varasemate aastate kohta võimalik tööraamatu või muu töölepingu kirjaliku dokumendiga tõendada, sest need pole säilinud, tuleb pöörduda töötamist tõendava dokumendi saamiseks tollase tööandja poole. TLS § 131 lõige 2 kohaselt tuleb enne 01.07.2009 sõlmitud töölepinguid varem kehtinud töölepingu seaduse alusel säilitada 50 aastat töölepingu lõppemisest.
Endise tööandja puudumisel saab pöörduda Rahvusarhiivi (www.ra.ee) poole. Seal säilitatakse tegevuse lõpetanud ettevõtete dokumente.
Kehtivas TLS-s on sätestatud veel mõned dokumentide säilitamisega seotud tähtajad: nimelt säilitab tööandja TLS § 5 lõike 5 kohaselt töölepingu kirjalikku dokumenti selle kehtivuse ajal ning 10 aastat töölepingu lõppemisest arvates. Tööandja käes olev tööraamat tuleb alates 2009. aasta juulist TLS § 133 järgi anda töötajale töölepingu lõppemisel või esitada tööraamatu andmete registreerimiseks asu- või elukohajärgsesse sotsiaalkindlustusameti osakonda, kui töötaja pole ühe aasta möödumisel töösuhte lõppemisest seda välja võtnud (TLS § 134).