31.07.2014 Neljapäev

Valitsus soovib muuta tööõnnetuse registreerimise korda

Valitsuses arutataks täna, 31. juulil määruse eelnõu, mille kohaselt muudetakse tööõnnetusest ja töötajale tööõnnetuse tagajärjel ajutise töövõimetuse määramisest teatamise korda, et viia see kooskõlla 1. septembril jõustuvate töötervishoiu ja tööohutuse seaduse muudatustega.

Valitsus soovib muuta tööõnnetuse registreerimise korda
Valitsus soovib muuta tööõnnetuse registreerimise korda Foto: PM

Eelnõu jõustumisel hakkab tööandjat raskest ja surmaga lõppenud tööõnnetusest ning tööõnnetuse tagajärjel töötajale ajutise töövõimetuse määramisest teavitama tööinspektsioon, teatas valitsuse pressiesindaja BNS-ile.

Kehtiva korra kohaselt teatab eelnimetatud asjaoludest nii tööandjale kui ka tööinspektsioonile arst. Seega väheneb oluliselt arstide teavitamiskohustus, samuti ei pea arst edaspidi tegelema tööandjate andmete otsimisega.

Muudatuste kohaselt teatab Tööinspektsioon viivitamata kirjalikult või oma kliendiportaali kaudu tööandjale arsti teatise saamisest.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255