28.07.2016 Neljapäev

Aasta lõpuks peaks valmima uus Eesti bränd

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) on Eesti brändi uuendamiseks ellu kutsunud disainimeeskonna, tänavu aasta lõpuks peaks valmima uus Eesti brändi visuaalne keel.

Eesti brändiuuendust rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest, kogu projekti maksumus on 200 000 eurot
Eesti brändiuuendust rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest, kogu projekti maksumus on 200 000 eurot Foto: PM

"Eesti disainimeeskond leiab visuaalseid ja sõnalisi viise, mis aitavad meil endast välismaailmale parimal moel rääkida ja Eestit tutvustada. Käesoleva aasta lõpuks valmib Eesti disainimeeskonna töö tulemusena Eesti brändi uus visuaalne keel ja disainitööriistakast  -  Eesti brändi kandjad ja valdkonnapõhised rakendused," seisab Disainimeeskonna kodulehel.

"Disainimeeskond on Eestis uus lähenemine. Esimest korda panustavad erinevad Eesti disainerid eraisikutena ühe suure loovprojekti õnnestumisse," kirjeldatakse meeskonna ülesehitust.

Meeskonna disainijuht on Alari Orav. Esimeses etapis on loovtiimis Janno Siimar, Jan Tomson, Anton Koovit, Kevin Crepin ja Tajo Oja. EAS-i poolt juhivad projekti Piret Reinson, Elina Vilja ja Priit Pruul. Vajaduse kerkides kaasatakse jooksvalt inimesi ka teistest valdkondadest, näiteks fotograafe, copywritereid, animaatoreid ja tüpograafe.

Eesti brändiuuendust rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest, kogu projekti maksumus on 200 000 eurot, millest 30 000 oli kavandatud märgi leidmisele. Aastal 2002 loodud Eesti brändi "Welcome to Estonia" loomine läks maksma üle 13 miljoni krooni ehk 830 000 eurot.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255